Jak założyć własną firmę?
Rozpoczęcie działalności gospodarczej, to jedna w ważniejszych decyzji w naszym życiu. [...]
Mówi się, że reklama przeniosła się do Internetu. Ale czy na pewno? Niezależnie od tego jak rośnie rola digital marketingu, reklama w offlinie ma się nadal nieźle. Firmy prześcigają się w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak akcje ambientowe, reklamy LED czy eventy, ale banery i billboardy nie przestają być potrzebne. I skuteczne, jeśli wiesz jak z nich korzystać.
Reklama internetowa ma z pewnością wiele korzyści. Łatwiej ją precyzyjnie targetować. Szczególnie korzystając z kampanii w Google Ads czy na Facebooku, gdzie można dokładnie określić grupę celu wskazując wiek, płeć czy zainteresowania osób, którym chcemy wyświetlić nasz przekaz. W Internecie dodatkowo można skorzystać z wielu atrakcyjnych formatów reklamy – banerów na popularnych portalach, video, postów w social mediach czy kampanii z lokowaniem produktów i marek u influencerów oraz w rosnących coraz bardziej w siłę podcastach i webinarach.
Banery reklamowe Wrocław. Zewnętrzne i wewnętrzne – VIZER
Czy rozwój Internetu przyniesie kres kampaniom realizowanym w offline? Zdecydowanie nie. Mogą one być świetnym wsparciem działań w sieci i np. zachęcać do odwiedzenia strony internetowej firmy. Mogą być samodzielnie realizować działania wizerunkowe Twoje firmy, szczególnie gdy:
– otwierasz nowy lokal np. przedszkole albo żłobek i chcesz o tym powiadomić mieszkańców okolicy – możesz umieścić banery reklamowe na kilku zlokalizowanych w pobliżu osiedlach
– właśnie zatrudniłeś fryzjerkę/kosmetyczkę, która dotąd pracowała w innym salonie i ma swoich Klientów, ale np. ze względu na RODO nie ma dostępu do bazy z ich danymi – duży billboard ze zdjęciem specjalisty i nowym adresem blisko dawnego miejsca pracy pomoże klientom trafić do Twojego salonu
– prowadzisz punkt usługowy i właśnie poszerzyłeś pakiet usług – w przypadku firm usługowych mogą się też sprawdzić banery ze zdjęciami przed i po np. w przypadku salonu fryzjerskiego dla psów czy firmy robiącej renowacje butów
– chcesz się przypomnieć, bo np. Twój sklep zaczął notować mniejsze obroty z powodu pojawienia się konkurencji. Zastanów się co warto zakomunikować – może nowe godziny otwarcia? Albo jakąś promocję?
Dobry baner to inwestycja. Jeśli ma się zwrócić:
– zacznij od przygotowania komunikatu, który chcesz na nim umieścić
– upewnij się, że ma wszystkie istotne dane, by osoba widząca baner mogła łatwo znaleźć Twoją firmę. Mogą to być czytelny adres, numer telefonu, strona www, nazwisko specjalisty.
– stwórz jasny i przejrzysty projekt graficzny, a jeśli nie masz takich kompetencji w swojej firmie – powierz to zadanie specjalistom
– wybierz dobrej jakości papier i rodzaj druku – nie ma nic gorszego niż baner, który w krótkim czasie, wskutek działania deszczu czy słońca staje się nieczytelny
Wrocławska firma Vizer to doświadczony partner w produkcji skutecznych banerów. Oferuje pełne wsparcie od projektu graficznego, przez produkcję aż po montaż. Wybierając usługi Vizer będziesz mieć pewność, że Twoja reklama pracuje dla Ciebie przez całą dobę, a jej wygląd wciąż pozostaje niezmienny, estetyczny i nie zakłóca przestrzeni publicznej smutnie zwisającymi elementami, które odkleiły się np. z powodu wiatrów.
Znajdziesz nas pod adresem: ul. Pawia 26, 52-235 Wrocław
lub na naszej stronie: Vizer.pl
Źródło: Banery reklamowe Wrocław. Zewnętrzne i wewnętrzne – VIZER
Rozpoczęcie działalności gospodarczej, to jedna w ważniejszych decyzji w naszym życiu. [...]
Reklama, prezentacja, audiobook, gra komputerowa czy też komunikaty – lektorzy uczestniczą w [...]
Z punktu widzenia Polaków porozumiewanie się w języku polskim jest łatwe i oczywiste. Nic w tym [...]