Jak oglądać telewizję po Wi-Fi?
Czy wiesz, czym jest telewizja przez Wi-Fi? Jakie możliwości oferuje użytkownikom i czemu warto [...]
Skuteczna polityka CRM pozwala nie tylko pozyskiwać nowe leady, ale również utrzymywać dotychczasowych klientów. Gdy są zadowoleni stanowią źródło rekomendacji dla swoich znajomych i rodziny. Dlatego zarządzanie relacjami to obszar, o który należy szczególnie się zatroszczyć i nieustannie doskonalić. W jaki sposób?
Badanie pokazują, że 46% klientów kontaktuje się z przedsiębiorstwem, wiedząc że mogą liczyć na obsługę najwyższej jakości. Co więcej, aż 86% konsumentów uważa, że jest wówczas w stanie zapłacić więcej. Co oznacza wysoka jakość obsługi? Między innymi indywidualne podejście do klienta, gdy może liczyć na przykład na benefity za lojalność, kontakt posprzedażowy czy spersonalizowaną ofertę.
Do klientów należy podchodzić indywidualnie również dlatego, że gromadząc o nich informacje i analizując zdarzenia z przeszłości, możemy podzielić konsumentów na tych, którzy powinni zapewnić nam zysk i skoncentrować się właśnie na nich, od tych którzy są mniej skłonni do korzystania z oferty. Dobry produkt lub usługa nie będą atrakcyjne, jeśli źle zidentyfikujemy grupę docelową.
Niezależnie od sposobu, w jaki docieramy do klienta, brak spersonalizowanych komunikatów to tylko „przepalanie” budżetu reklamowego i drażnienie konsumentów. Dogłębnie analizując dane sprzedażowe i historię zakupów, możemy z pomocą odpowiednich narzędzi przekazywać klientom tylko te treści, które mają szansę ich zainteresować.
Zadowolenie klienta stanowi klucz do jego lojalności. Okazuje się, że zadowolony klient jest średnio 14 razy częściej skłonny do skorzystania z kolejnej oferty niż nowy klient. Jak zwiększyć zadowolenie oprócz sprawnej obsługi? Między innymi poprzez szybkie reagowanie w kryzysowych sytuacjach, wynagradzanie niedogodności i bonusy za lojalność.
W jaki sposób ogarnąć te wszystkie czynniki bez kosztownej w utrzymaniu armii analityków? Dziś mamy do dyspozycji skuteczne systemy CRM. Oprogramowanie dostosowane do potrzeb automatyzuje procesy związane z obsługą klienta, marketingiem, sprzedażą i działaniami wewnątrz firmy. Jednym z najlepszych rozwiązań w tym zakresie, jest Salesforce, którego wdrażaniem na polskim rynku zajmuje się firma Craftware. Odwiedzając stronę https://craftware.pl/, możemy dowiedzieć się, jak skuteczny system CRM zwiększa sprzedaż średnio 25 %.
Czy wiesz, czym jest telewizja przez Wi-Fi? Jakie możliwości oferuje użytkownikom i czemu warto [...]
Przed podjęciem decyzji o tym, którą chwilówkę wybrać, trzeba dokładnie przeanalizować [...]
W czasach kiedy już nikt nie przygotowuje prezentacji w wersji papierowej, a jedynie jako pokaz [...]