Przykłady kampanii lojalnościowych, które zwiększyły wyniki i poprawiły wizerunek marki

Kampanie lojalnościowe to świetny sposób na poprawienie wyników sprzedaży, a dobrze skonstruowane i zaplanowaną mogą przyciągnąć do naszego przedsiębiorstwa rzeszę nowych potencjalnych klientów. Na rynku dostępnych mamy wiele rodzajów kampanii i programów lojalnościowych, jednakże nie każda z nich może zaoferować poprawę wizerunku marki i zbudowanie więzi marki z klientem. Aby jednak uzyskać takie korzyści z programu lojalnościowego, musi być on wygodny, prosty w obsłudze i zautomatyzowany.

Karty lojalnościowe sposobem na pozyskanie klientów

Nie da się ukryć, że nowoczesna technologia dotarła praktycznie do wszystkich płaszczyzn biznesowych, jednakże szczególnie przydatna stała się w przypadku kampanii lojalnościowych, które nie tylko wymagały dynamicznego rozwoju, ale również świeżego i prostego rozwiązania. Innowacyjną metodą zbierania punktów stały się karty lojalnościowe, których działanie opiera się na bieżącym naliczaniu punktów w czasie dokonywania opłaty za zakupiony produkt. Okazuje się, że taka kampania przyciąga znacznie więcej klientów i poprawia wyniki dzięki wygodzie użytkowania i nie wymuszaniu wierności tylko i wyłącznie jednej marce. Dzięki tak dużej swobodzie klienci znacznie chętniej wybiorą nasz lokal w procesie decyzyjnym.

Jak założyć kampanię lojalnościową?

Proces uzyskiwania kampanii lojalnościowej opierającej się na kartach lojalnościowych nie jest skomplikowany i zazwyczaj wymaga tylko kilku kliknięć. Zanim jednak zdecydujemy się na pierwszy program, na jaki się natkniemy, warto rozważyć opcję założenia kampanii u sprawdzonej grupy placówki bankowej. Jedną z przodujących w tej dziedzinie grup jest ZenCard, który poza podstawowymi opcjami kart lojalnościowych oferuje usługę dostosowania kampanii do naszych własnych potrzeb, preferencji i charakteru przedsiębiorstwa. Więcej informacji na temat kampanii lojalnościowej ZenCard możemy uzyskać na stronie https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac.