Jak powstają etykiety typu shrink sleeve?
Pierwszy etap produkcji etykiet typu shrink sleeve polega na wykonaniu dokładnego projektu. [...]
Gdy spojrzelibyśmy wstecz, w minione wieki, posiłkując się choćby starymi dokumentami podatkowymi, opisami włości, dzielnic miejskich średniowiecznych grodów, a od XIX wieku także wspierając się fotografiami, zauważymy, iż z takich opisów możemy sporo wywnioskować.
Dowiemy się całkiem dużo, jeśli bierzemy pod uwagę życie społeczne i ekonomiczne naszych przodków. I tak, jedną z najbardziej interesujących rzeczy, jaką możemy odczytać ze źródeł, są swoiste działania i mechanizmy marketingowe. Przykładowo, jeśli w danym mieście prawo grodzkie zezwalało na istnienie cechu płatnerzy, szewców i jakichkolwiek innych rzemieślników, to nawet wewnątrz owej, hermetycznej grupy (cechu) miała miejsce pewnego rodzaju konkurencja. Taki mistrz cechowy, by się wyróżnić potrzebował swoistej informacji i zachęty dla potencjalnych klientów, by przybyli właśnie do niego. Nie dziwmy się, iż informacja ustna (dzisiejszy odpowiednik to obieg danych w mediach cyfrowych) odgrywała bardzo ważną rolę. Ale pośrednią stanowiły też szyldy, które wisiały przed kamienicą, w której siedzibę miała manufaktura lub oberża.
Mówimy o tym dlatego, bowiem wydawałoby się, iż żyjemy w czasach, w których o efektywności marketingowej decydują zwłaszcza najnowsze technologie. Nic bardziej błędnego. Otóż, druga połowa XIX wieku, gdy nasze dynamicznie rozwijające się młode miasto przemysłowe na wszystkich niemalże ulicach, ozdabiały szyldy reklamowe, wcale nie jest tak od nas odległa. Nad ciastkarniami, sklepikami osiedlowymi czy instytucjami użyteczności publicznej, nadal wieszamy szyldy. Rzecz jasna, inne niż bez mała sto kilkadziesiąt lat temu są elementy graficzne, inna czcionka, inną estetyką wykazują się logotypy, lecz to nadal te same narzędzia marketingowe (a zwłaszcza reklamowe i informacyjne).
Zastanówmy się pokrótce, co decyduje o tym, że ta wyjątkowo cenna część marketingu każdej firmy, jest tak potrzebna. Otóż reklama zawarta w formie i treści szyldów, jak i w obiektach świetlnych (telebimy, wyświetlacze ciekłokrystaliczne) spełnia przede wszystkim dwie funkcje. Pierwsza to, funkcja informacyjna, która tak jak strudzonemu wędrowcowi pomagał łatwiej wypatrzyć bujający się na wietrze szyld z nazwą karczmy, tak dzisiaj, współczesnemu konsumentowi daje możność lokalizacji danego biznesu. Taka, najprostsza nawet, płaszczyzna szyldu głosi „jestem właśnie tu i czekam na ciebie”. Drugą, niepomiernie ważną funkcją wpisaną w ten typ reklamy jest swoista misja zachęcania potencjalnego klienta, zadanie utwierdzenia go podjęciu decyzji, by z morza podobnych zakładów usługowych, obiektów handlowych, wybrał właśnie nas.
Dlatego więc, tak wyjątkowa i decydująca o dalszych losach powodzenia naszego gospodarczego przedsięwzięcia jest decyzja o wyborze firmy reklamowej. Reklama bowiem, będzie pewnego rodzaju pierwszymi drzwiami, przez które wejdą do nas nasi klienci. Profesjonaliści z łódzkiej firmy reklamowej Developzone, mający już wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, produkcji i montażu reklam zewnętrznych wszelkiego rodzaju, z pewnością podejdą do potrzeb każdego klienta w sposób indywidualny, nieszablonowy. Marka Developzone zajmuje się w szczególności takimi formatami reklamowi jak: druki wieloformatowe, wszelkiego rozmiaru tablice reklamowe i szyldy oraz stojaki na ulotki, standy i ekspozytury wyróżniające produkt w obiektach handlowych. Zachęcamy Państwa do rozmowy wstępnej, rozpoznającej Wasze kluczowe potrzeby marketingowe, jak i zamówienia bezpłatnej wyceny całości kampanii, którą przygotować może Developzone.
Pierwszy etap produkcji etykiet typu shrink sleeve polega na wykonaniu dokładnego projektu. [...]
Szkolenia i kursy pomagają zdobywać umiejętności, specjalistyczną wiedzę oraz uprawnienia, [...]
Na pierwszy rzut oka programowanie może wydawać się bardzo trudne, ale nic bardziej mylnego. [...]